Google Adsense Tıklama başına maliyet (TBM)

Adsense Tıklama başına maliyet (TBM)

Google adsensede Geliriniz dusukse Tık basına alacagınız ödeme dusuk oldugu icindir. bunun nedeni ise dusuk TBM’dir

Google adsense TBM yazısı

  • Tıklama başına maliyet (TBM), reklamınız her tıklandığında kazanacağınız tutardır.
  • Her reklamın TBM’si reklamveren tarafından belirlenir.
  • Bazı reklamverenler, reklamını yaptıkları ürün veya hizmetin ne olduğuna bağlı olarak, tıklama başına diğerlerinden daha fazla ödeme yapmak isteyebilirler.

Etkileşim başına maliyet (ETBM)

Reklamverenler, etkileşim başına maliyet (ETBM) teklifi ile yalnızca kullanıcılar reklamlarıyla aktif bir şekilde etkileşimde bulunduğunda ödeme yapar.

Örneğin, reklamverenler lightbox reklamları (boyut olarak çok fazla genişleyebilen bir tür genişletilebilir reklam) için ETBM esasına göre ödeme yapar; bu da kullanıcılar reklamlarla etkileşimde bulunmayı tercih ettiklerinde (örneğin reklamları genişletmek için fareyi reklamın üzerinde iki saniye tuttuklarında), yayıncıların bu reklamlardan kazanç elde edeceği anlamına gelir.

Was this helpful?

0 / 0

Bir cevap yazın 0

Your email address will not be published.