YouTube ve Görüntülü Reklam Ağı

Google adwords ile youtube reklamcılıgı hikayesi

Google
-121 
1 kötü2 orta3 güzel4 orta5 Süper 5 oy
Loading...
 
-:   -30 Ekim 2017 

YouTube ve Görüntülü Reklam Ağı reklamlarıyla işletmenizin ziyaretçi trafiğini artırın

google adword youtube reklamcılıgı

Bu yıl tüm dünyadaki satışların %90’ı fiziksel mağazalarda gerçekleşecek.[1] Mağazaya gelen ziyaretçi sayısını artırmak için, işletmeler yakındaki tüketicilere etkili şekilde ulaşmalarını ve kampanyalarının kanallar genelindeki performansını ölçmelerini sağlayacak araçlara ihtiyaç duyar. Bu nedenle, 2014’te mağaza ziyaretleri ölçümünü kullanıma sunmuştuk. O zamandan bu yana, dünya genelindeki işletmeler AdWords’de 7 milyarın üzerinde mağaza ziyareti ölçümü yaptı.

İstediğiniz çevrimdışı sonuçları YouTube’la alın

Video, marka bilinirliğini artırmada önemli bir rol oynamaktadır ve YouTube artık daha fazla video izleyicisine ulaşmanıza ve markanızla çevrimdışı etkileşime geçmeleri için onları etkilemenize yardımcı olabilir. Shoptalk Europe‘ta da açıkladığımız gibi, yer uzantıları ve mağaza ziyaretleri ölçümü artık YouTube’da kullanıma sunulmuştur.

YouTube’un Yayın İçi (In-stream) TrueView ve bumper reklamlar için ilk reklam uzantısıyla, mağaza ziyaretleri ve mağazada satın alma gibi çevrimdışı işlemleri artırabilirsiniz. Videolarınızı izleyen kişiler adresinizi, yol tarifinizi ve çalışma saatlerinizi doğrudan reklamda görecek, böylece işletmenizin kendilerine en yakın konumunu daha kolay bulabilecekler. Bununla bağlantılı olarak, kampanyalarınızın mağaza ziyaretlerini ne ölçüde etkilediğini görmek için mağaza ziyaretleri ölçümünü kullanabilirsiniz. Bu, kampanyaların İnternet’teki ve televizyon, yazılı basın ve radyo reklamları gibi geleneksel pazarlama kanallarındaki performansını ölçmenizi kolaylaştırır.

YouTube’da IHOP’un adresini ve iletişim bilgilerini gösteren bir yer uzantısı örneği.

IHOP için, yerel müşteri sayısını artırmak amacıyla video stratejisini genişletmenin önemi çok açıktı. IHOP Pazarlama Müdürü Darrin Kellaris, “İnternet’teki konuk etkileşimlerini alakalı ve farklı bir içerikle optimize etmek için video, her zaman dijital stratejimizin ayrılmaz bir parçası olmuştur. Video kampanyalarımızın değerini tam olarak ölçmek için yeni yollar bulmak üzere Google’la iş ortaklığı yapmaktan mutluyuz. Google’ın mağaza ziyaretleri çözümü sayesinde, konuk başına 1 dolardan düşük bir maliyetle YouTube’dan mağaza ziyareti sağlamamıza yardımcı olan yararlı tüketici analizleri elde ettik. Bu gibi analizler bize, videonun işimiz üzerindeki etkisini standart metriklerin ötesine geçerek ölçmemizi ve dönüşüm hunisinin alt kısmındaki işlemleri artırmaya nasıl yardımcı olduğunu anlamamızı sağlayan yenilikçi bir yol gösterdi. Bunun tüm medya iş ortaklarında daha yaygın hale geldiğini görmek istiyoruz.”
Jerome’s Furniture, mağaza ziyaretlerini Arama ölçümlerine ve optimizasyon stratejilerine 2015’ten beri dahil etmiş durumda. Mağazalara daha fazla ziyaretçi çekmek ve kanallardaki çevrimdışı performansı anlamak için artık yer uzantılarını ve mağaza ziyaretlerini YouTube için kullanıyor. Şirket, kısa süre önce taşınanları hedefleyen Life Events’in en fazla mağaza ziyaretini sağladığını belirledi. Aynı zamanda, en düşük ziyaret başına maliyet 15 dolarla yeniden pazarlama kitlelerine aitti. Dijital Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Scott Perry, “YouTube’un mağazalarımıza çok düşük maliyetle uygun nitelikli ziyaretler sağladığı tartışmasız şekilde ortaya çıktı. YouTube’un mağaza ziyaretleri üzerindeki etkisine şahit olmak gözlerimizi açtı ve YouTube reklamlarına yaptığımız yatırım önemli ölçüde yükseldi,” diyor.
İsveç’te elektronik ürünlerin perakende satışını yapan Elgiganten, çok kanallı pazarlama stratejisini desteklemek için videoya yöneldi. 2017’nin ilk yarısından sonra şirket, reklamını YouTube’da görüntüleyen kullanıcıların %6-10’unun video kampanyaları sayesinde mağazalarına geldiğini saptadı. Genel olarak marka, satışlarında %8,8’lik bir artış gördü ve çevrimdışı performansını cihaz bazında ayrıntılı olarak inceledikten sonra mobil arama trafiğinin cep telefonlarında sağladığı reklam harcamalarından elde edilen gelirin masaüstüne göre %21 daha yüksek olduğunu belirledi. Elgiganten’de Dijital Uzman olan Niko Niva, “Mağaza ziyaretleri sayesinde tüketici analizlerini pratiğe dökebiliyoruz,” diyor ve şöyle devam ediyor: “Hangi ürünlerin tüketicileri internetten satın almak yerine mağaza ziyaretine yöneltme olasılığının daha yüksek olduğunu ve satış noktasına yakın konumdaki mobil cihaz kullanan kişilerin mağazayı ziyaret etme olasılıklarının daha yüksek olduğunu görebiliyoruz.”

Google Görüntülü Reklam Ağı’nda siteler ve uygulamalardaki yerel tüketicilerle etkileşime geçin

Bu yılın geçtiğimiz ayları içinde, Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarında yer uzantılarını ve mağaza ziyaretleri ölçümünü tüm reklamverenlerin kullanımına sunduk. Artık, ürün satın almaya hazır olduklarında yakındaki müşterilere daha kolay ulaşabilir ve kanallar genelinde çevrimdışı performansınızın daha kapsamlı bir görünümünü elde edebilirsiniz. Genellikle televizyon ve dijital el ilanları gibi geleneksel çevrimdışı kampanyalar yürütenler de dahil olmak üzere, farklı sektörlerdeki büyük ve küçük reklamverenler fiziksel konumlarına müşteri çekmek için Görüntülü Reklam Ağı reklamları kullanarak başarılı olmuştur.

 

Dünya genelinde yaklaşık 15.000 şubesi bulunan bir market zinciri olan Lawson, Japonya’da Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarının değerini tam olarak ölçmek için mağaza ziyaretlerini kullanan ilk reklamverendi. Geçmişte şirket, reklam için büyük oranda çevrimdışı kampanyaları tercih ediyordu. Görüntülü Reklam Ağı için mağaza ziyaretlerimizi test ettikten sonra, mağazalarına ziyaretçi çekmede mobil reklamlarının daha etkili ve daha düşük maliyetli olduğunu, masaüstü ve tablet reklamlarına göre %45 maliyet tasarrufu sağladığını gördü. Kıdemli Pazarlama Müdür Yardımcısı Kazuya Nobe, “Mobil görüntülü reklamlarımızın ne kadar etkili olduğunu ve internetteki reklamlarımızı izledikten sonra mağazalarımızı ziyaret eden müşterilerin profillerini görmek işletmemiz açısından büyük bir ilerleme oldu. Bu sayede, müşteri ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabiliyor ve pazarlama YG’mizi optimize edebiliyoruz.”
Kanada’nın lider ev tadilatı perakendecisi Home Depot Canada, mağaza ziyaretlerini kullandı ve görüntülü reklamlarını tıklayan kullanıcıların %18’inin 30 gün içinde bir mağazayı ziyaret ettiğini gördü. Ayrııca, bu müşterilerin %50’sinin mağazalarda ortalama 65 Kanada doları tutarında alışveriş yaptığını belirledi. Dijital Medya ve İçerik Müdürü Matthew Gangnier, “Bunlar çok önemli veriler ve çevrimiçinden çevrimdışına pazarlama stratejimizi sürdürmeye yardımcı olması için mağaza ziyaretleri analizlerinden yararlanmaya kararlıyız,” diyor.

Önümüzdeki haftalarda, kullanıcıların ilgilendikleri ürünleri yakındaki işletmelerde bulmalarına yardımcı olmak için, yer uzantılarıyla desteklenen daha fazla yerel reklam biçimini kullanıma sunacağız. İlk sırada, Görüntülü Reklam Ağı reklamları için satış ortağı yer uzantıları var. Bu uzantılar, üretici markalara ürünlerinin hangi perakende zincirlerinde satıldığını gösterme olanağı sağlayacak.

Görüntülü Reklam Ağı için, Google Pixel’in nerelerden satın alınabileceğini gösteren bir satış ortağı yer uzantısı örneği.

Birden çok kanaldaki müşterilerle etkileşime geçmeye odaklandıysanız, işletmenize daha fazla çevrimiçi ziyaretçi çekmek için yer uzantılarını ve mağaza ziyaretleri ölçümünü artık Video, Görüntülü Reklam Ağı, Arama Ağı ve Alışveriş’te kullanabilirsiniz.

 

Yayınlayan: Brad Bender, Görüntülü Reklamcılık ve Video Reklamcılığı Başkan Yardımcısı

kaynak : https://adwords-tr.googleblog.com/2017/10/youtube-ve-goruntulu-reklam-ag.html

Benzer Yazılar :

Facebook ile yorum yazabilirsiniz.

Forumcu

Forumcu

Forum tartisma sitesini zirveye taşımak istiyorum bana yardımcı olunuz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

escort izmir escort izmir escort izmir escort izmir istanbul Escort - sisli Escort - Mecidiyekoy Escort Bayan